Blogg-feedback


Anton, jag och Mathias gick vägen hem till Mathias för att lira poker igår. En schysst promenad på 20 minuter från Stora Essingen till Kungsholmen, får jag göra fler gånger.

På vägen kom vi in på en diskussion kring det här med bloggande och hemsidor. Jag fick lite cred av Anton som tyckte att min blogg snäppt upp sig ett par steg på sistonde och kanske skulle kvala in på hans topp-fem om han skulle göra en sån idag. Känns roligt att man får höra att man blir bättre.

Men det som han saknade, och som jag håller med om den dolda potentialen i den här bloggen, är ju reflektioner och tankar kring mitt ordförandeskap. Jag sitter och funderar på det nu och kan inte annat än hålla med. Det var faktiskt nu när jag tänker tillbaka på det en av mina ursprungliga tankar med mitt bloggande, att ha den lite som ett expansionskärl för reflektioner kring mitt ledarskap, UNF:s utveckling och nykterhetspolitikens framtid. Det har blivit för lite sånt och för mycket smådetaljer både i mitt liv och i bloggen på sistone. Det ska åtgärdas. Ibland behöver man komma tillbaka till grunden för att komma vidare.


Kommentarer
Postat av: IKMK

Jag ser fram emot mer reflektioner på temat. Både som anställd, medlem och polare.

2005-11-08 @ 19:35:29
Postat av: Macke K

Och jag ser fram emot att se dig online på min icq-lista. Det var längesen!

Postat av: Millsberry Cheats

Great site

2008-05-14 @ 11:51:26
URL: http://www.millsberry2007.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback