Jag som fotbollsspelare?

Jag som trodde min fotbollskarriär låg på is efter min säsong i div.6-laget Fågelsta IF för snart två år sen. Tji fick jag, för kolla här:

http://www.vlt.se/artikelmall.asp?version=165837

Division två är inte fy skam, undrar om jag får nåt betalt?

Eller så kanske det är så att det är den andre Robert Damberg som finns i Sverige, honom har jag mailat med en del för mer än fem år sen. Kanske skulle höra av mig igen? Vi är miljöpartister båda två, det tycker jag är humor!

Kommentarer
Postat av: Robert Damberg

Jag tror faktiskt att vi är tre, Stockholm, Uppsala och Västerås. Förvirrande och lite jobbigt att folk numera tror att jag är nykterist :P
Jag var ganska aktiv i MP under 90-talet. Satt i GU:s förbundsstyrelse bl.a. Lite kul :) /Robert

2006-02-27 @ 11:06:53
Postat av: Leanderella

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback