Lugna gatan 10 år

24677-35

Igår var jag och Jonte på Lugna Gatans 10-årsfirande på Fryshuset i Stockholm. Schysst käk, trevligt folk och dessutom uppträdde Medina. Grymt bra!

Lugna gatan är en grymt bra verksamhet, och till min förvåning är det en moderat politiker som tagit initiativ till det. Skönt att få sina fördomar om politiker krossade emellanåt.

När vi kom dit märkte jag hur nyttig kamratstödsledarutbildningen vi har ihop med dem är. Jag och Jonte kände flera av de som jobbar på lugna gatan, och kunde enkelt utöka vårt nätverk med fler människor. Vi borde göra mer grejer med Frysen, det tänker jag jobba för.


Kommentarer
Postat av: Salam

JAg yrkar bestämt påatt jag borde få följa med nästa gång....

2005-11-26 @ 00:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback