Trevlig fredagkväll

Såhär trevligt kan man få det en vanlig fredagkväll när man kommer hem efter att ha vart en sväng på gymet och upptäcka att ens fantastiska flickvän har bjudit in en hel bunt av ens trevliga grannar på morotskaka som håller på att bakas för fullt när man kliver innanför dörren. Grymt!

24677-20

Här sitter Mia, Josefine och Monika och ser glada ut när de vart duktiga och bakat den fantastiska morotskakan som ni ser delar av (de som inte redan är slukade) på det nyinköpta soffbordet från IKEA.

24677-19

Peter och Jocke tog också en paus från sitt lägenhetsstädande för att smaka smaskig kaka och lyssna på soft hiphop.

Blev en spontan liten invigningsfest för mitt nya vardagsrum, med nytt soffbord och ny myslampa bredvid TV:n. Blev riktigt, riktigt bra! Monikas och min mångtimmarsrunda på IKEA med en slutnota på 1077:- var värt besväret!

Nu ska jag sova, imorgon förmiddag är det tvätt, sen ska jag göra ett träningsschema åt Monika, det ska bli skoj! (Scemagörandet alltså, tvätta är trist!)

Kommentarer
Postat av: IKMK

det var då en hemsk bild på Peter, vad gör han egentligen?

Postat av: Anonym

Det där var inte snällt sagt om My.

2005-11-05 @ 00:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback