Vad ska jag göra?

Saxat från kongressprotokollet:

"Amanda Axelsson, UNF Oscar, frågade båda kandidaterna vilken fråga som är den viktigaste för dem. Hon ville ha korta svar så att det inte blir så långa förhandlingar.

Den fråga Robert ser som viktigast är drogpolitik. Vi måste strida för den restriktiva
alkoholpolitiken, vilket kommer att vara hans huvudfokus externt. Internt kommer han att jobba med att få alla i förbundsstyrelsen att må bra."


Den första delen av det där uttalandet som jag lovade ombuden på kongressen har jag lyckats rätt bra med än så länge. Mycket media och mycket lobbying, det känns bra. Den andra saken tror jag att jag behöver lägga mer kraft på, den har inte varit tillräckligt prioriterad. Det ska jag ta tag i imorgon.

Kommentarer
Postat av: Hull

Är det prioriterade interna arbetet för en förbundsordförande att få FS att må bra? Synd.

Postat av: Robert

Självklart inte det enda viktiga. Men jag tror att det är viktigare än vad man tror och att det är lätt att prioritera bort att peppa och uppmuntra andra. Det har jag gjort på sistone, och det är inte bra.

2005-11-15 @ 22:37:54
URL: http://damberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback