Kramp..

Mina biceps bultar och krampar. Skön före-träningsvärks-känsla. De är utpumpade.

Styrketränade andra dagen i rad i förmiddags efter närmare en månads uppehåll. SKÖNT! Jag är så duktig. Påminn mig om att jag ska prioritera det här.

Nu ska jag lämna tillbaka filmen och köpa en bulle till kaffet. Sen ska jag göra klart min dalarna-föreläsning och sortera papper. Det är skönt med en hemma-dag.

I morse var soft. Jag, kaffe, juice, massa pålägg, nybakat och rostat bröd och SvD i en hel timme. Helgfrukostar utan stress är det bästa. Jag mår bra.

Kommentarer
Postat av: Ewa

jag kommer ha fet träningsvärk. har nu flyttat upp på tredje våningen....

2005-10-29 @ 22:33:46
Postat av: Vincentemma

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback