Trött

Jag är trött. Det blev bättre av streetdancen, svettades nog bort en del av förkylningen. Men det är segt idag. Tog en ordentlig Latte innan jag var igång hyfsat. För lite ledigt, för lite bra musik och för lite träning är de anledningar jag hittat som orskat det här. Ska ta det lugnt torsdag-fredag nästa vecka.

Ipoden är hel och laddad, så den känns lugn också, Akademien i lurarna i detta nu, lugnar mig och gör mig glad. "Kenneths nya" är en fantastisk låt.

Nu ska jag packa ihop mina prylar från kansliet, åka in till centralen och hooka upp med A-K och sen ut mot Frysen för helgens äventyr. Jag ska fortfarande sova hemma.

Julkursen känns stabilare. Bilen har jag inte bokat än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback