Bättre och bättre under dagen

Det har blivit bättre under dagen. Det trådlösa nätverket har börjat fungera efter 20 timmars slit. Äntligen! Nu ska jag bara få VPN-anslutningen att sätta igång också..

Har lyckats bli lite friskare också, även om jag inte är helt bra än. Är seg i allmänhet, lite illamående och febrig, men inget konkret som är särskilt kasst. Jag gillar det inte alls. Ska man vara sjuk ska det vara rejält!

Har fixat annat som legat och tyngt på mig också, känns bra. Imorgon tänker jag inte vakna med ångest, det mår ingen bättre av.

Nu ska jag sova lite till, så jag blir bra. Sömn är den bästa medicinen.

Kommentarer
Postat av: Hugooda

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback