Flera timmars slit

Har jag pysslat med idag. Inte så många timmar på gymet som jag tänkt mig, men jag har en förkylning som lurar i kroppen som jag inte riktigt ville släppa loss. Så det blev träning av muskelgrupperna bröst, axlar, triceps och mage idag. Lite mer än vanligt, men inte så mycket. Var grymt effektiv idag, 7 övningar på under en timme, bra tempo!

Och ja Marcus, jag fick igång routern, men brorsan och jag har slitit med det hela dagen. Det som var mest störigt var att jag försökte i två timmar få igång det trådlösa nätverkskortet på den stationära som vi köpt och installerat och fått att funka som ett vanligt men inte trådlöst. Routern gick igång och det gick bra, men att få båda trådlöst gick inte. Det tog två timmar innan jag förstod varför. Jag hade beställt fel kort. Det vi fått var ett vanligt nätverkskort, som inte var trådlöst. Scheisse!

Men nu är ett annat beställt, vi kan allafall surfa samtidigt nu, och det känns bra. Routern är tokigt snygg också, det är bra!

Imorrn ska jag ordföra mig uppe i Gävle. Teamträff med Team Norr. Jag ser fram emot det!

Förresten: Sjukt god kladdkaka på söndagsfikat idag! Det är härligt att bo på Arken!

Kommentarer
Postat av: Tommygina

Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback