Ickeproblem

Ickeproblem är:

* När man sitter och grämer sig över att man hamnat efter i sitt bloggföljande och att det kommer ta tid att läsa ifatt

* När gårdagkvällens största problem var hur jag skulle tanka filer från telefonen in i min dator (Nej, jag lyckades inte, teknik hatar mig).

* När man är grinig på att inte få tillräckligt med fibrer till frukost utan en bryssel-frukost bestående av kaffe, juice, croissant och en bake-up-baguette med smör, styck- och plastförpackad ost och marmelad.

* När man funderar över hur bekvämt det är att åka första klass till Björbo

* När jag är bitter för att jag inte hunnit träna mer än en gång den här veckan

Jävlar vilket bra och förmånligt liv jag lever.

Jodå, Bryssel var bra. Ska fixa en liten blogg och lite bilder därifrån under dagen kanske, om jag blir sams med tekniken.

Kommentarer
Postat av: Ögge

Du skojar väl?
Bryssel är den tråkigaste stad jag nånsin varit i.
Dessutom är Maneken Piss totalt överskattad.

2005-09-23 @ 09:45:34
Postat av: Kamilla

Men Ögge. Missade du Janneken Pis? I övrigt tycker jag att Bryssel var en ganska trevlig stad. Fascinerande, på något vis.

Postat av: Therese Johansson

Tycker synd om dig som tvingats äta en dålig frukost, det borde vara en mänsklig rättighet att få en god och bra frukost :)

2005-09-23 @ 13:06:59
URL: http://tevvie.blogg.se
Postat av: Ögge

Jasså var det så den hette.

Nä jag tycker fortfarande det var en fruktansvärt tråkig stad.

2005-09-23 @ 13:22:46
Postat av: Macke K

I princip alla jag känner som har förmånen att ha en dator supportad av IOGT-NTO:s IT-avdelning har problem med blåtandsynkningen. Det tycker jag är ganska roligt.

2005-09-23 @ 15:39:19
URL: http://karlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback