Livet är en dans

Åhh, streetdancen var tokrolig! Inte riktigt de deltagare jag sett framför mig, men kul att det var så blandat! Flera medelålders kvinnor som skulle lära sig, men inte så många killar. Var bara jag och en grabb till. men det gick bra och var roligt, det här ska jag fortsätta med!

Tycker det är så himla kul att uttrycka sig med kroppen har jag kommit på. Teater, dans, sång, you name it, I love it!

Har precis avslutat ett entimmas telefonmöte med PoP. Kändes bra, även om vi inte landade. Det är kloka människor jag jobbar tillsammans med.

Imorrn bitti ska jag köra bil till Norrköping. Då kan man ju inte svara på mail och läsa kom jag nyss på. Vad dumt.

Vill verkligen få upp det där skrivbordet, och få hit lite bokhyllor och en lådhurts så det kan bli lite jäkla ordning och reda här nån gång. Helt hopplöst med den här hög-organiseringen, jag gillar det inte.

Nu ska jag dricka lite chai-té.

Kommentarer
Postat av: Erik Wagner

Haha! Jag gillar rubriken på bloggen.

Postat av: Johanna

Hej Robert! Var dansar du (eller började du dansa) streetdance? Jag funderar själv på att börja i höst och försöker spana in var i sta'n det hålls kurser. Har också kommit på det där med att det är kul att uttrycka sig med kroppen! Underbart att även kvinnor i medelåldern vågar gå och lära sig lite ungdomligare danser. Jag har faktiskt blivit rejält inspirerad av Krazee Grandma! :)

2006-04-06 @ 23:08:02
URL: http://upptakt.blogg.se
Postat av: Johanna

Okej, tack! Nu har jag sett att Studenthälsan har en streetdance-kurs också. Ska kolla upp!

2006-04-11 @ 00:16:29
URL: http://upptakt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback