Bra på begränsningar

Jag är rätt bra på att begränsa mig och sätta stopp för mig själv innan det blir för mycket har jag insett idag. Jag har en rätt lagom arbetsbörda, ser till att ha lediga helger (eller allafall dagar) emellanåt och gör annat på fritiden än tänka på UNF. Dansar strett, tränar, glor på film och fikar med kompisar. Det tror jag är livsviktigt om man ska överleva som ûberengagerad.

Men jag måste bli bättre på att ha polare utanför UNF, det har jag tappat en del sen jag lämnade Kalmar och flyttade till Uppsala. Jag har inte riktigt hunnit bygga upp någon kompiskrets som inte är UNF:are här. Får jobba lite på det.

Men det får bli efter påsk, för då ska jag hem-hem! 4 dagars ledighet i Motala. Då ska jag besöka släkt, gå ut med de bästa hundarna, käka påskmat och hälsa på min nyaste kusin, som bara är nån månad gammal! Det blir riktigt schysst. Fast först ska jag göra två mastodont-UNF-dagar till. Men jag har vart grym nu i två dagar, så det kommer gå fint!

Kommentarer
Postat av: anna karin

du är så bra min bäste presedent.

2006-04-11 @ 22:52:40
Postat av: Oskar

Skönt med semester. Det ska jag också ha i helgen. Eller typ, jag ska vara ledig för att det är röda dagar. *tihi*

Glöm inte bort att synka din ledighet med Simon, Lisa och Jon-Erik på något bra vis :-)

Postat av: Nikolaimathilde

Hello admin, nice site you have!

2009-01-06 @ 10:53:28
URL: http://nikolaimathilde.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback