Deklaration

Jag hade tänkt göra lite avdrag i min deklaration, så jag satte mig med den nyss för att kolla över vad man kunde dra av för och vad jag betalat i skatt och sådär. Då inser jag följande

1. Jag har inga grejer jag kan göra avdrag för vad jag kan komma på. Inga resor, ingen litteratur att prata om och inget annat som jag spenderar mass pengar på. Förutom fika och streetdance, men det tror jag inte är avdragsgillt.. =P

2. Jag läste att jag redan ska få tillbaka 8000:-(!!) i skatt. Det räcker mer än väl för mig. om de har dragit 1000:- för mkt i skatt så kan jag bjuda på det.

Kommentarer
Postat av: Bingo

8000? Herregud, äger du fastigheter eller tjänar du storkovan som UNFansikte?

2006-04-11 @ 16:08:53
Postat av: Robert

Nej, jag hara bara betalat in alldeles för mycket skatt. Jag deklarerade 114 000 i inkomst under 2005, från UNF och min arbetsgivare innan dess, Östenssons.

2006-04-11 @ 17:39:30
Postat av: Amandusrita

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback