Dessa tåg...

På tåg idag igen, den här gången på väg till Norrköping för att göra det sista på förra årets revisionsuppdrag. Jag och Larsa ska redovisa till landstinget i Östergötland hur vi granskat så vårt kära UNF kan få landstingsbidrag även det här året. Det ska vi fixa!

Idag blev konstigt nog en väldigt lugn dag, sakerna på att-göra-listan var nästan inget jag kunde lösa idag, utan är sånt som får vänta tills efter helgen. Så jag har tränat ett grymt bra pass, packat min väska, röjt bland en del pappershögar och hämtat kurskataloger från universitetet. Jag ska söka någon 5 eller 10:a till hösten, mest för att se så man fortfarande är gångbar på marknaden. Jag vet inte om det ska läsas nåt, det känns som det inte finns så mycket tid över för det av nån anledning..

I nästa vecka blir det lite av en Bryssel-vecka. Då ska jag fixa vårt FS-möte därnere, fixa lite lobbyist-ackrediteringar till parlamentet och fundera över UNF:s möjligheter att placera en trainee på plats i Bryssel. Det vore ungefär hur bra som helst!

Annat som jag känner att jag vill rapportera såhär innan helgen är:

- A-K, jag hade min vegetariska dag igår! och tack för sconesen!

- Om jag fått rätt uppgifter har alla FS-ledamöter nu betalat sin medlemsavgift. Bra hörni! Nu har vi bara 4000 medlemmar till som vi ska påminna så de betalar också, hur ska vi göra?



Kommentarer
Postat av: Mattis

Koppla några förmåner och rabatter till medlemskortet så kommer folk kanske att betala.

Postat av: Jen

Ibland är det så här lätt:
Mitt blåkuvet tog sig hela vägen ner till Tanzania men försvann på kontoret (blev antagligen bort städat) innan jag kommit ihåg att ta med med min internetdosa. Sedan glömde jag helt bort det tills jag läste din blogg då jag mailade [email protected] som undrade om jag ville ha ett handskrivet inbetalningskort eller om jag kunde vänta på påminnelsen.
Jag är helt säker på att det finns fler som mig som betalar så snart vi får påminnelsen.

2006-04-13 @ 22:26:29
URL: http://jenniferjamtland.blogg.se
Postat av: Pijotor

Ska det inte vara gratis att vara öppen nyktertist? Våga vägra!

2006-04-15 @ 02:20:23
Postat av: Micke

Pijotor...Eller så ställer man upp för laget och betalar... :)

2006-04-18 @ 18:42:02
Postat av: Hull

Pijotor: Det är gratis att vara öppen nykterist! Vad finns där att vägra?

2006-04-18 @ 22:46:20
URL: http://www.hull.nu
Postat av: Pijotor

Öppen=Officiell nykterist=medlemskap=ej gratis

Annars tycker jag att det är bra och viktigt att ni jobbar för en alternativt bättre livsstil. Tyvärr delar jag inte den då jag tvingas lita på frihet och den goda människan som inte alltid är så god.

2006-04-19 @ 00:37:49
Postat av: Robert

Dy tycker inte det låter lite dubbeltydigt att _tvingas_ lite på frihet? ;P

Nävars, men jag tror också på frihet. Min frihet från beroende och min frihet att kunna slippa alla de negativa konsekvenser av alkohol som drabbar mig även fast jag inte dricker själv.

2006-04-19 @ 07:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback