Annons från SSP News network

Eftersom min blogg den senaste tiden varit så välbesökt har jag börjat få påstötningar av olika intressenter som vill synas på min sida. Det är såklart smickrande, men jag publicerar ju inte vilka annonser och artiklar som helst, det finns ju trots allt högre värden än pengar här i livet!

Men en påstötning har gett resultat, och jag publicerar därför ett telegram från SSP News Network, eftersom SSP-förbundet är ett alkoholfritt föredöme inom idrottsvärlden.

"Telegram från SSP News Network

Sedan mars 06 drivs
www.stensaxpase.nu - Sveriges Största stensaxpåse portal i samarbete med Svenska Sten-sax-påse förbundet och SSP News Network.

 
Den 19:e augusti slog sidan besöksrekord med över 25 besökare på en dag.

 
- Det är mycket glädjande med så mycket besök. Det visar att svenskarna allt mer tar till sig sten-sax-påse, inte bara som en idrott, utan också som en livsstil och en form för att hantera konflikter, säger Niklas Christersson, en av grundarna till www.stensaxpase.nu

 
Initiativet till www.stensaxpase.nu kommer från Niklas och Oskar, som är två av landets bästa sten-sax-påse spelare.

 
Är du intresserad av att se mer vad sten-sax-påse kan innebära för dig och din vardag så kan du besöka www.stensaxpase.nu och läsa mera!"

Kommentarer
Postat av: Farsan Baloo

Hej

Jag vill bara påminna om Solidaritetsbloggen. Det är ny runda och denna månad tänker vi lite extra på Stockholms hemlösa.

Pengarna går till Stadsmissionen och adressen är den vanliga, http://delameddig.blogspot.com

mvh / Marcus

Postat av: åsakarin

SSP

2006-09-01 @ 08:30:32
URL: http://asakarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback