Lång dag

Det blev en lång, men givande dag idag. 4 intervjuer till en tjänst tär mer på krafterna än man tror. Åkte hemifrån 8 och var hemma igen vid 20.

Känns bra efter intervjuerna. I slutet på veckan ska FS bestämma sig för hur man ska gå vidare. Jag har nästan bestämt mig för vad jag tycker, ska gå och lägga mig och sova på saken så får vi se om jag tycker likadant imorgon.

Det märks för övrigt att folk börjar komma in efter semestern nu. 25 nya mail idag när jag kom hem, snart är vi tillbaka på "normala" nivåer igen.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad är normal nivå?

2006-08-21 @ 23:35:55
Postat av: Helene

Lycka till! Jag tror att det kommer bli superbra!

Postat av: Robert

Normal nivå är någonstans mellan 30-40 på vardagar, kanske hälften av det på helgerna.

2006-08-25 @ 00:34:47
Postat av: Suscoto

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany

2010-10-29 @ 12:16:00
URL: http://suscoto.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback