Minnenas Motala

Jag är hemma i Motala. Kom hit i söndags och planerar att stanna fram till helgen. Veckan har och ska ägnas åt att:
 

  • Fira mamma som fyller år imorgon
  • Gå på stan, notera ett par butiker som stängt och ett par nya som öppnat.
  • Köpa ett par snygga jeans på rea
  • Hälsa på gamla bekanta åt höger och vänster
  • Lösa korsord
  • Notera att det delas ut Metro i Motala numera(!)
  • Rensa ur ett antal banankartonger med gammalt skräp från vinden i garaget

I de gamla banankartongerna låg det mängder med skojiga saker. Ett gammalt Nintendo 8-bitars, foton, minnen och brev från gamla beundrarinnor och flickvänner från hela mellan- och högstadiet, kort på mig som bebis, skolkataloger och mängder av gamla band och brickor från kongresser och samlingar. Nostalgitrippen höll på att aldrig ta slut!


Kommentarer
Postat av: Linda

klarade du av att slänga sånt? det gör inte jag. jag genomgår samma sak nu innan jag ska fly

Postat av: Linda

klarade du av att slänga sånt? det gör inte jag. jag genomgår samma sak nu innan jag ska flytta. finns risk att allt får följa med ner :)

2006-08-20 @ 17:27:11
URL: http://www.indala.blogg.se
Postat av: Bredeveronica

It is healthy, I shall come on your site more often, thank.

2009-11-20 @ 10:40:39
URL: http://bredeveronica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback