Sociala dagen

Idag har varit en hysteriskt social dag. Vid lunch kom David och Camilla hit och fikade, eftersom de var i stan och köpte bil(!). Jag får gratulera till den lilla pärlan, som jag verkligen hoppas blir kallad Jean-Rudolf!


 

Jag bjöd på apelsin- och chokladkaka och kaffe, smakade fint!


 

Sen gick det bara någon timme innan det damp in ett gäng Umeå-UNF:are som är ute på roadtrip. De mellanlandade här, blev bjussade på vegetarisk lasagne med grekisk inspiration och lånade duschen. Sen blev de kvar och nu sitter vi sex pers i min soffa och lirar tv-spel! Socialt och trevligt, precis som det ska vara!


 

Det är bra när man får besök, för då blir det städat! Dammsugning, spegelputsning och toalettrengöring klarades av innan bakande och matlagning drog igång idag. Skönt att få sånt gjort!

 

Ska bli spännande att se hur kvällen fortsätter. Jag hoppas på Svenska akademien på reggaefestivalen!


Kommentarer
Postat av: Viktormargrethe

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback