Min vän Oskar..

har tagit bloggandet till en ny nivå! Numera kan man prenumerera på hans live-blogg via mms i mobilen. Mycket trevligt och underhållande! Gör det ni också! Just nu är det dessutom helt kostnadsfritt, förutom aktiverings-sms:et. Skicka ett sms med ordet AKTIVERA till 073-612 05 69 (Ja, jag HAR Oskars tillåtelse att lägga ut hans nummer här) för att se hur Oskars liv uppe i dalarnas djupa skogar är just idag! Tröttnar du sen är det bara att skicka ett nytt sms med ordet AVREGISTRERA till samma nummer. Observera dock att du måste kunna ta emot mms i mobilen för att kunna prenumerera.

Tyvärr är han ju där, hemma i Falun, eftersom han är sjukskriven. Det tycker jag är fruktansvärt tråkigt. Jag saknar honom! Det är läskigt, när folk blir sjuka och man inte riktigt hittar felet. Måste vara oerhört frusterarnde att vara sjuk sådär så man har viljan att driva på och göra saker, men kroppen säger ifrån. Jag ber till alla tänkbara gudar att jag inte ska behöve råka ut för det nån gång.

Krya på dig, världens bästa Oskar!

24677-59

Kommentarer
Postat av: Oskar

Tack för ett bra inlägg Robert! Hoppas det kommer mycket prenumeranter nu!

2006-01-31 @ 19:46:42
Postat av: raukan

Haha.. Moa och Ida kanske? Ni har ju tydligen varit ihop så det borde vara hon.. ;)

Postat av: Oskar

Jag förstår inte raukans kommentar?

2006-01-31 @ 23:19:11
Postat av: Robert

Nej, det blir så när man kommunicerar i varandras bloggar.. lurigt det där.

2006-02-01 @ 15:10:51
URL: http://damberg.blogg.se
Postat av: Volvo Cars

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2009-10-20 @ 12:04:33
URL: http://volvo-cars.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback