Old friends..

Idag har jag vart i Kalmar. Det är konstigt, men jag lyckas ALLTID li försenad när jag ska dit. Idag var mitt plan en timme sent ner dit. Lite bittert när man gått upp 5.45 för att hinna med planet och sen får sitta en timme på Arlanda och ruttna.

Jag har vart på först ett synkmöte och sen två anställningsintervjuer. Det gick riktigt bra! Paulina ska vara tjänstledig, och det är jäkligt synd. Hon är grym, det känns verkligen som det är saker på gång nere i Kalmar och Kronoberg nu, 4-5 aktiva föreningar mot kanske 1½ när jag flyttade därifrån. Grymt! Kändes bra att vi hade två kompetenta sökande på intervju till hennes vik, så det här kommer bli bra det med.

Men det bästa idag var att jag fick hänga ett par timmar med min gamla homie Andreas, en av mina bästa polare under tiden jag bodde i Kalmar. Blev uppdaterad på allt skvaller och vilka i det gamla gänget som lämnat stan efter mig. (Nästan alla!) Det är nästan bara Aron, Andreas och Emelee kvar numera. Måste vara trist!

Men det är fascinerande hur snabbt det går att fortsätta där man slutade med gamla bekantskaper. Det är nu över ett år sen jag drog från Kalmar, och ändå så var det som det var igår vi sågs. Samma kassa humor och sjuka skämt med varandra. Så jäkla skönt! Det är väl så, vissa människor klaffar man bara med. Andreas är en av dem, vi lär hålla kontakten!

Nu är jag på väg hemåt. Hinner inte till Uppsala eftersom jag valde att hänga med Andreas, så nu ska jag ta reträtt hemma i Motala, hos Monika, och försöka sova bort den här febern som brutit ut. Är det någon mer som får feber så fort de sover för lite?

Kommentarer
Postat av: Magic Games

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback