Dagens bloggtips

Jag har rätt många bloggar som jag följer. En del av dem hittar ni bland länkarna till höger, en del har jag bara i mina favortier. Jag har en mapp i favoriter med vänner och bekanta och en med olika politiska bloggar som jag följer. Idag har jag lagt till två grymma politiker i den politiska delen. Både Maria Wetterstrand och Peter Eriksson har börjat blogga på MP:s hemsida. Dessutom bloggar Alexander Chamberland och Ellinor Scheffer ihop på MP:s hemsida. Jag trodde de skulle haka på bloggtrenden tidigare, men nu kommer de följas med intresse från mitt håll!

Nån som vet hur många andra partiledare som bloggar? Vet att många av ungdomsförbundens ordföranden gör det, bland andra Ella Bohlin och Fredrik Malm. Men av de andra stora partibossarna? Bloggar Göran?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback