Bloggbreak

Det har varit lite uppehåll i bloggen över midsommar. Ett soft midsommarfirande med Monika med mycket lugn och ledighet kombinerat med en deppdag över mardröms-matchen igår har gjort att det inte blivit så mycket skrivet här. Jag är iofs inte ensam, det verkar som att många tar lite sommaruppehåll i bloggandet när värmen och ledigheten kommer.

Här kommer frekvensen i inläggen att vara ganska låg de närmaste veckorna också. Imorgon åker jag på en veckas kurs på Island, och där vet jag inte hur tillgången på internet kommer att vara. Det ska bli kul att se Island, få lära sig mer om nordisk alkoholpolitik och knyta nätverk!

Efter hemkomsten från Island på lördag byter jag väska och drar vidare till Gotland och Visby för en veckas Almedalsvecka! Där ska det bli påverkande, seminariespring och förhoppningsvis mer nätverkande. jag ser extra mycket fram emot vårt eget seminarie som vi ska ha på högskolan på Gotland den 5/7 mellan 8-10 med Anna Sjödin (SSU), Ella Bohlin (KDU), Ida Gabrielsson (UV) och Christian Holm (MUF) från de partipolitiska ungdomsförbunden om framtidens alkoholpolitik. Du är välkommen!

Jag ska försöka håll bloggen lite uppdaterad med bilder och rapporter från våra förehavanden under Almedalsveckan, men hemma här i Uppsala är jag först den 10/7 igen. Tur att brorsan är hemma och tar hand om blommorna!

Men första anhalten imorgon är SVT! 7.15 ska jag upp i debatt mot Johan Forsell från MUF. Det ska bli spännande, jag känner mig laddad, om än lite beklämd för det äckligt tidiga klockslaget. Men jag tror det kommer bli en bra och intressant diskussion! Det kanske kommer en uppdatering imorgon förmiddag, jag har lite tid att slå ihjäl på Arlanda..



Kommentarer
Postat av: Wagner

Jag tackar för inbjudan och infinner mig självklart när det smäller! Almedalsveckan är alltid en hit!

Postat av: Zillablog

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2010-09-15 @ 08:26:47
URL: http://zillablog.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback