Bloggar att älska

De senaste dagarna har varit galna, jag tänker inte börja resumera för då fastnar jag hela natten.

Tänkte blogga men kände mig oinspirerad (trots 5-6 lappar runt om på skrivbordet med olika bloggämnen som väntar på att bli bloggade om).

Därför har jag efter inspiration från
Emils sida ägnat nån timme nu efter biobesöket (som var crap, se inte filmen "Syriana") åt att uppdatera min eftersatta länklista. Jag har petat in de bloggar som ligger på min favoritlista och uppdateras hyfsat frekvent. Jag har inte med alla och har säkert missat nån jag tänkt ta med.

Jag har förutom en massa folk från nykterhetsrörelsen också highlightat de politiska bloggar som jag följer. Lotta Grönings är en klar favorit, min gamle handledare Stikkan Ljunggrens en annan.

Sen vill jag avsluta med att promota Farsan Baloo och Parkens Ljus, två bloggar som har gett mig massor med skratt och schyssta tankar och insikter. Läs dem.

Kommentarer
Postat av: örjan

Får inte jag vara med på din länklista?

FY

Postat av: Macke K

Du behöver inte känna dig ensam Örjan.

2006-03-11 @ 18:01:58
Postat av: Robert

Jag visste väl att jag glömt någon! Fixat!

2006-03-12 @ 14:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback