Jag i ett garage?

24677-65

Förutom att hänga i Göteborg och missa massa trevliga människor så lyckades jag ju allafall pricka en av alla grymmingar som är bosatta sär, och inte vem som helst heller utan min favoritentreprenör
Karlsson!

Han tog mig till en plast jag sällan skådatm ett mekargarage! Där han och P bland andra försöker få fason på en gammal folkbuss. På bilden ser ni skissen de jobbar utifrån.. ;P

När man kommer till ett oljigt ställe sådär så känner jag ett svagt sting av vilja att pyssla med skitiga, handfasta saker. Men det brukar gå över rätt snabbt, det är bara inse att killar som jag med tummen i handen ska inte syssla med sånt.


Kommentarer
Postat av: Macke K

Du kan få komma och småpyssla lite ngn dag. Putsa kromet eller så...

2006-03-07 @ 00:02:20
Postat av: wagner

Vi är många oinvigda som varit där... och känt lukten av olja och manlig vänskap. Känns nytt för mig.

Postat av: carbuncle

"Vuxna män gör saker tillsammans" =)

2006-03-07 @ 13:05:26
Postat av: Towe

Haha..vilken rolig bild. Va rädd du ser ut Marcus. Eller liten och osäker. Haha.

2006-03-07 @ 15:42:06
Postat av: Macke K

Ja, faktiskt står jag och funderar på om jag kommer komma med på bilden eller inte. Jag tänkte att jag inte skulle komma med...

2006-03-07 @ 22:54:44
Postat av: Sigurdsina

Very good, I was so suprised when I came upon this site. I would love to find a chat for installers to help and give opinions and compare prices in differant areas Thank you and keep up the good work

2008-12-22 @ 11:09:51
URL: http://sigurdsina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback