Sommarpåminnelse

Idag fick jag en schysst påminnelse om att sommaren med alla roligheter den innehåller börjar närma sig. Det kom upp en banner om Sommarfestivalen på UNF:s hemsida!

Det första jag tänkte på var hur snygg och somrig sidan var, samtidigt som den gav en bra första känsla kring festivalen. Det är nog ofta lätt att underskatta hur viktigt det är med marknadsföring och annat inför kurser och andra arrangemang. Både att man har proffsiga, snygga grejer och dessutom får en bra feeling kring det genom att den pratas om ute i UNF-sverige. Cred till Kahulo och Mathias som byggde sidan (?) för en bra början allafall!

Självklart så passade jag på att anmäla mig på en gång, i det mycket praktiska anmälningsformuläret som levererade ett svar i min inbox så fort jag anmält mig. Mycket praktiskt! Dessutom kan jag gå in och ändra mina verkstads- och seminarieval, ypperligt för mig som inte riktigt vet vad jag ska göra för andra saker som binder upp mig under helgen!

Så nu är bara frågan: När tänker du anmäla dig till sommarens UNF-händelse?

Kommentarer
Postat av: Virre

Argh, wish jag hade råd, men 600 spänn eller vad det var. Argha! Hmm... stod det inte något på Sobernet om att man kunde hjälpa till med saker...

2006-03-14 @ 18:39:43
Postat av: Virre

Argh, wish jag hade råd, men 600 spänn eller vad det var. Argha! Hmm... stod det inte något på Sobernet om att man kunde hjälpa till med saker...

2006-03-14 @ 18:39:44
Postat av: Ellinor

Jag vill säga en sak till alla som ska anmäla sig till sommarfestivalen; det blir säkert jättebra, ball och så på alla sätt, men tänk igen.
Kanske är du perfekt för att vara funktionär på Arvikafestivalen i sommar, stå i UNFs tält och prata med folk, se favoritbanden, lära känna nya kamrater och sprida ett nyktert budskap?, i så fall så ska du istället för anmälan till sommarfestivalen gå in på den här adressen: http://www.unf.se/templates/Page____2686.aspx
hoppas vi hörs.

2006-03-15 @ 23:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback