Teknikens under

Häromdagen fick jag en riktig sån "aha-upplevelse" om hur inne vi är i informationssamhället. Mamma, jag och brorsan hade familjekonferens över MSN! Hur galet är inte det, speciellt när brorsan och jag sitter i var sitt rum kanske 5 meter från varandra..

Jag insåg häromdagen när jag pratade med bara mamma över MSN (tycker allt det är lite häftigt att hon skaffat det!) att jag bara kommunicerat med Mamma verbalt förut, vi har aldrig skrivit nåt till varandra och kommunicerat på det sättet. Vad annorlunda det är. Men det var en spännande upplevelse!

Ikväll ska jag dock snacka live och krama om både mamma, pappa, syrran och skithundarna! Jag ska hem till Motala, hänga med familjen, umgås med Monika och slappna av lite. 11.40 går tåget härifrån. Innan och under tågresan ska jag styra upp en debattartikel, två tal och en föreläsning. Det känns rätt lugnt.


Kommentarer
Postat av: Jesperruth

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback