Travel agent

Jag sitter såhär på kvällen och sörplar en kopp té, är nöjd över att jag hunnit med att båda dansa och styrketräna idag och pular med lite administration. Jag gillar att sitta och jobba med lite såna här hjärndöda grejer sent på kvällen, som att klistra kvitton eller redovisa mina tågresor.

Tågresorna är det jag fixar med nu, och när jag kollar i kalendern och min ordförandedagbok så inser jag att jäklar vad jag har rest i år, både privat och i mitt uppdrag!

Förutom att jag varit i alla Sveriges hörn och städerna däremellan lite olika ofta i år så har jag dessutom lyckats besöka Oslo, Bryssel och Paris (på semester) än så länge i år.

Krydda det med de kommande resorna till Island och Schweiz i sommar och det börjar bli en del. Sen blir det säkerligen något mer Bryssel-besök i år uppepå det, och sen har jag ju en hel höst på mig att flänga över världen. Dessutom är inget spikat inför mina tre veckors semester i augusti heller, så då kan det bli nån tripp nånstans då med.. Helt galet!

Fast just idag så längtar jag nästan till vintern igen. Jag pratade om riksgränsen med Ninve på bussen till Essingen, och fick ett enormt sug efter att åka skidor som suttit i hela dagen! Jag vill tillbaka till riksgränsen och pumpa puder! Det är säsong i nästan en månad till, nån som hänger med?


Kommentarer
Postat av: ikmk

Island? När?

Postat av: ikmk

Island? När?

2006-05-31 @ 16:13:50
URL: http://ikmk.blogspot.com
Postat av: Kamilla

Jag gissar på NGR-grejset i slutet av juni.

2006-05-31 @ 23:25:07
Postat av: Robert

Stämmer bra Kamilla, fast det är en alkoholpolitisk toppkurs som är i anslutning till den.

2006-06-02 @ 14:01:03
Postat av: Jesperzara

Excellent site!

2010-02-12 @ 12:59:32
URL: http://jesperzara.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback