PoP-möte

Dagen började alldeles för tidigt, redan 7 klev jag och min nattgäst Lars upp för att ta oss till kansliet. Två tallrikar gröt, en svinkall tågresa och en 7-11-shoppingrunda senare var vi på plats med saffransbullar och bananer.

Mötet flöt på bra och vi har delat upp lite äskningar och bollat lite publictetsidéer. Det kändes bra. Vi ska kaxa till oss lite, och det tror jag vi behöver. Lite mer jävlar anamma och lite mer örfilar mot bryggarfulingarna.

Efter en schysst lunch på nåt vietnamesiskt hak så är jag hemma igen med Lars i soffan. Kvällen ska nog ägnas åt tvätt och film. Känns nice.

Kommentarer
Postat av: AeroTech

ja.. vi behöver bli mer kaxiga.. tycker att vi ska flytta vår energi från folkölsfrågan och vara skitkaxiga.. se till att förändra synen på nykterister är en viktig fråga!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback