Att bryta ett beroende

I helgen ska jag hem-hem, till de vackra nejderna kring Motala. Då ska jag öva på att vara utan min ständiga följeslagare - den bärbara datorn.

Det känns läskigt att inte packa ner den som vanligt i ryggsäcken, men jag insåg att jag ju inte ska använda den i helgen, eftersom jag ska vara ledig och inte kolla mailen eller jobba. Det känns väldigt olustigt att åka iväg utan datorn, så nog bryter jag kanske ett smärre beroende?

Vi får se hur det går, vad ska jag nu sysselsätta mig med på tågresan? Jag får prata med brorsan, fundera över presenten till syrran och hålla tummarna för att tåget inte stannar i stormen..

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: anna k

du är tuff du kommer att klara av det alldelens utmärkt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback