Idag är det kasst

Jag gillar inte att sprida negativa vibbar, men idag är en sån dag. Opepp, trött, sjuk och bara massa jobbiga puckar att hantera. Jag har ingen lust att riktigt ta tag i nåt av allt som jag måste fixa innan jag drar till Dalarna i eftermiddag, har nåt skit som satt sig på halsen så en halvdags föreläsande känns inget inspirerande och helst vill jag bara stänga av dator och tekefon och ligga i soffan under en filt, läsa en bra bok och tycka synd om mig själv.

Men så fnkar det ju inte riktigt, det är bara att ta tag i packandet och telefonerandet, så fort jag fått undan nån puck och fått i mig en kopp té blir det kanske bättre. Och det här blogg-gnällandet verkar hjälpa en del med, ibland kan det vara skönt att bara få gnälla av sig lite.

Sen får jag peppa inför helgen. Min allra äldsta homie Erik kommer troligtvis hit då och gör stan farlig med mig! Det kommer blir grymt!

(Varför kan jag aldrig hålla mig till att gnälla innan jag måste bli sådär positiv igen? Jag är så jäkla förutsägbar ibland..)

Kommentarer
Postat av: Samuelkjersti

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback