Jag ska bli grottmänniska

Mitt liv kantas av misshälligheter med tekniska prylar. Jag har sagt det förr och jag säger det igen, teknik har nåt emot mig. Saker går sönder, slutar funka och beter sig konstigt när jag håller på med dem. Det är nog bara A-K av de jag känner som har det värre än mig.

De senaste veckorna har jag
- Fått lov att formatera min dator
- Fått kameran på mobilen att sluta funka
- Fått returnera två handkontroller till Nintendo 64 som ine funkat
- Kopplat ihop routern och datorn så att VPN-uppkopplingen slutade funka

Det senase nu är att VPN:et inte funkar på tåget heller, jag kan inte skicka mail men ta emot. Helskumt. Teknik hatar mig och jag hatar den tillbaka. Jag ska bli jägare/samlare-grottmänniska när jag blir stor.

Kommentarer
Postat av: Ovemelissa

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback