Barskrapad, sänkt och skitsur

Är jag inte nåt av det, utan möjligtvis sänkt. Vaknade med ordentlig feber imorse, men tänkte hurtfriskt att det skulle gå över med en varm dusch och en ordentlig fruksot. Vilken miss!

Planen var att ta mig hem mot Motala idag, men det har inte gått alls än så länge, har ägnat förmiddagen åt att tycka synd om mig själv och mina igentjockade bihålor.

Istället för att göra grejer har jag spillt ut té och tappat saker i golvet och tittat på en politisk debatt och utfrågning av Lars Ohly på nån skum pub. Sådär intressant.

Sen har jag i bakgrunden haft på Martin Borgs film "1200 miljarder". Jag är inte så imponerad. Jag förstå poängen med att skattepengar ska användas vettigt, där är jag helt med. Men det känns som hela filmen är upplagd för att lyfta fram fåniga exempel på hur skattepengar används. Nej, inget högt betyg där inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback