Blä!

Idag är jag less och grinig. Gillar inte när saker inte klaffar och jag inte känner att jag hinner med. Dessutom svämmar mailboxen över, 60 mail än så länge idag, helt galet!

Kan inte nån bara komma hit och baka de där jävla bullarna jag planerat att baka sen i söndags, planera min pass till helgen, rensa mitt skrivbord från alla uppgifter och låta mig krypa upp i soffan under en filt till en schysst film?

Kanske kommer en kväll på Saxenborg med vedeldad bastu och schyssta människor bättra på det imorrn. Men innan dess tänker jag vara grinig.

Kommentarer
Postat av: Andreas Ericsson

Inte badtunna då?

Postat av: carbuncle

Men om inte du kommer blir det ju mer åt oss andra !;-) Ska försöka spara en bit åt dig undan Martins glufsande gap =)

2006-09-07 @ 19:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback