Jag behöver inte vara ledig!

När jag läste det här kloka inlägget i Therese blogg om ideellt arbete så insåg jag hur jag kan känna mig så pepp och energifylld trots att jag inte haft en enda veckas sammanhängande ledighet i sommar.

Min senaste hellediga dag var i mitten på augusti, och ändå känner jag mig pigg och på, och ser fram emot att dra igång datorn på morgonen när jag vaknar. Sen är det klart att man behöver lite andrum ibland. Därför ska det bli skönt att vara ledig i helgen och ägna mig åt att gå ut och festa med Martin och Mi och hänga framför ett par bra filmer.

Men sen väger jag upp med lite mer ideellt arbete, oarvoderat, i en annan av mina organisationer. Det ska bli valstugehäng och valsedelsutdelning på Linnéskolan på valdagen.

Kommentarer
Postat av: Andreas Ericsson

Förbundsstyrelsen noterar och förväntar sig ett par månaders arbete 24/7. För att ta igen tidigare ledighet.

Postat av: Viktortanja

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!

2010-02-22 @ 10:36:32
URL: http://viktortanja.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback