Jag ska bli vaktmästare

När jag någon gång i framtiden inte längre är ordförande för det grymmaste ungdomsförbundet i världen kommer jag ju behöva fylla mina dagar med annat än mail, alkoholpolitiska debattartiklar och tågresande.

Nu har jag hittat mitt kall. Jag ska bli vaktmästare! Igår efter D-samlingen när alla åkte hem var jag sist från Katedralskolan och fick låsa alla dörrar och larma och greja. Det är ju skittufft att traksa omkring med en stor nyckelknippa och ha tillgång till alla rum överallt! Synd bara att jag har tummen mitt i handen, annars kanske vaktmästaryrket hade vart nåt för mig..

Kommentarer
Postat av: carbuncle

Tänk på att du kanske måste möta inbrottstjuvar och spöken som vaktmästare, o alkoholpolitikens furste!

Jag har varit "hobbyvaktmästare" på ett gammalt mentalsjukhus tidigare. Inte alls trevligt!

2006-09-04 @ 20:24:02
Postat av: Vaktis

Hur kul som helst att vara Vaktmästare, träffar mycket folk hela dagarna kul som sagt. Mvh VaktisO

2006-10-02 @ 13:18:11
Postat av: Henrikfelicia

It is the coolest site,keep so!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback