Bloggledigt

Dåligt med bloggande, inte för att jag inte har saker att skriva, utan mest för att det är svårt att blogga från en Finlandsfärja och ute i Stockholms skärgård. Har ägnat veckan åt att hänga på UNF:s personalsamling på Silja Serenade(?) och på en alkoholforskarkonferens på Systembolagets kursgård ute i Stockholms skärgård.

Det har vart skönt att vara utan mobiltäckning och internet, jag har fått massor med text producerad under de här dagarna. Mailboxen var inte alltför överfylld när jag kom hem heller, eftersom mer eller mindre alla som brukar maila var med på personalsamlingen. Skönt också att få hänga lite mer med alla grymma anställda vi har, och få lite input och tankeutbyte. Lite bitter över att jag inte hann vara med på fler av deras pass och lyssna in bara, det blev lite för mycket annat fixande vid sidan av. Lärdom till nästa samling.

Nu kommer jag fortsätta helgen med att icke-blogga, men nu är det för att jag ska slappa för första gången på 3 veckor. Det ska bli riktigt jäkla gött, vi inledde redan igår kväll med årets första grillning sådär lagom spontant. Med sol på himlen och pengar på kontot för första gången på 4 månader så känns det som det kan bli en riktigt skön helg det här! Ut i solen med er!

Kommentarer
Postat av: sanne

har du varit utan pengar i 4 mån...?

2007-04-28 @ 17:55:23
Postat av: Robert

Nejnej, helt pank har jag inte vart. Men det har vart för mycket räkningar för att det ska vara pengar över, så det har varit väldigt snålt på kontot än så länge i år. Men nu verkar det vända lite!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback