Är det nåt fel på mig?

Jag vaknade för ungefär en halvtimme sen, kände mig varm, otroligt törstig och var stel i musklerna på hela bålen. Det var lite tungt att vända på sig och sätta sig upp, lite gnissel i maskineriet så att säga.

Jag började fundera över om jag var på väg att bli sjuk, eller om det var ovanligt varmt inatt. Sen kom jag på det, det var vanlig hederlig träningsvärk efter ett ordentligt pass med bröstpress och marklyft igår. Första riktiga passet på tre veckor efter ledighet och bonnarbete i Östergötland. Shit vad skönt det är när musklerna ömmar på det här sättet!

Kommentarer
Postat av: Peter Andersson

Ah! Jag längtar jag med efter det! Jag ska köpa mig ett terminskort direkt när jag får lön nästa gång och ge mig iväg och träna! Shitt vad skönt det är när det bränner i musklerna! =)

Postat av: Ronja

Vad tar du i bänkpress och marklyft? Måste redovisa passen juh! ;o)
Har du något recept på träningsvärk? Jag vet knappt vad det är...

2007-08-16 @ 23:58:44
URL: http://www.metroblogen.se/traning
Postat av: Robert

Ronja: Jag har aldrig maxat, och det är nog inte tillräckligt för att jag vill skylta med det här.. =P

2007-08-17 @ 19:04:30
URL: http://damberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback