Bilder från svensexan

Tänkte lägga upp lite bilder från fredagens svensexa, min första nånsin. Robban är den första av mina kompisar som hoppar i äktenskapsträsket, jag undrar vem som bli nästa?

image167
Vi inledde med att tanka honom full.. på Marsansås. Han brukar tjata om att man skulle kunna äta hur mycket marsansås som helst, så då blev det upp till bevis..

image168
Sen sköt vi lite båge. Medeltidsnärdarna var rätt mycket mer skillade än mig och Johan Högne. Men efter ett tag så träffade jag tavlan allafall!

image170
Sen skickade vi ut Robban på stan i en läcker klänning för att samla ord som han skulle göra en kärleksdikt till sin älskade av..

image169
Vi skickade bland annat in honom bland chockade gäster på glassrestaurangen "Smultronstället". Dessvärre(?) har ju killen mundiarré, så han fixade ju sina ord på en kvart ungefär..

All in all var det en schysst svensexa, och kul att träffa Danne, Niklas och Marcus igen, det var flera år sen. Men jag tar med mig att om jag nån gång ska ha svensexa, då får nog folk gärna dra iväg mig och bara göra nåt skoj ihop. Typ paintball, bungyjump, go-cart, bergsklättring. Nån upplevels ihop med kompisarna, och inte massa förnedringsgrejer. Nu gjorde vi nåt schysst (bågskytte) och lite pinsamma grejer, men inte så extremt. Kändes bra.

Kommentarer
Postat av: Ewa

Nä usch för förnedringsgrejer! lova att gratta lilleman från mej på hans stora dag! När är de? kramar Lill-Ewa

2007-08-27 @ 17:45:27
Postat av: Lena Petersson

Håller fullständigt med, det är bättre att göra något trevligt tillsammans. Du får gratta honom från mig också.

Postat av: Micke

söderköping, det är ju söderköping!!!!

2007-08-29 @ 14:02:35
Postat av: åsa

om han är ens bara lite lik sig från förr i tiden så lär det ju vara svårt att sätta robert i en situation som han tycker är jobbigt pinsam iofs.. ?
kul att se dig en snabbis på wb, btw! hoppas du hade det fint.

2007-09-01 @ 01:36:33
URL: http://asakarin.blogg.se
Postat av: Amandusmai

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2010-04-13 @ 14:48:40
URL: http://amandusmai.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback