Träningsbrist

Nu har hösten kommit igång på riktigt, och kalendern börjar bli sådär välfylld som den ska vara. Trots det har jag lite svårt att tända till och känna mig sådär energifylld som jag brukar göra. Satt och funderade på om jag hade börjat äta sämre eller sover dåligt eller så, men då kom jag på det.


Min träning är på väg åt helvete efter semestern. Har inte vart på gymet mer än nån gång per vecka efter sommarledigheten, och jag känner av det i kroppen. Ska jag palla med hela den här hösten så gäller det att jag rycker tag i det här och tar hand om min kropp. Minst tre gånger i veckan ska det bli framöver. Ett danspass, ett styrkepass och nåt konditionspass är vad jag kommer behöva för att hålla energin uppe när mörkret börjar falla på.

Kommentarer
Postat av: sanne

Simma! Det är ju typ bästa träningen, där blir man fylld med energi. ;D

Postat av: AeroTech

Sen är det viktigt att komma ihåg att det inte är träningen som ger styrkan... det är vilan... // blivande arbetsterapeuten :P

2007-08-30 @ 16:58:33
URL: http://aerotech.blogg.se
Postat av: Lena Petersson

Det gäller att balansera träning och vila.

2007-09-01 @ 22:52:34
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback