Träningstjat

Jag vet att det blir lite väl mycket träningstjat här ibland, men jag måste bara få säga det här:

FY FAAN vad skönt det var att träna idag!

Kom hem från Stockholm trött och sliten i eftermiddags. Var seg och rätt opepp, men hade bestämt mig för att idag skulle jag bara komma iväg till gymet. Laddade om med lite kaffe, macka och häng i soffan nån timme, sen svidade jag om och tog mig ner till gymet. Körde mitt biceps/triceps/ben-pass för första gången på en månad.

Det tog ungefär halva passet, sen lossnade det. Jag bara kände hur jag fick en riktig endorfinkick, och hur alla stresshormoner i kroppen nästan som sköljdes bort. Otroligt skönt.

Nu sitter jag här en dusch och några enchiladas senare och mår som en prins! Imorrn bär det av till MUF:s stämma ihop med Oskar, det ska bli skoj! Få debattera alkoholpolitik ur ett frihetsperspektiv är alltid roligt, frihetsmaximeringen är ju en av anledningarna till att jag väljer att vara nykterist.

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Buss på dem bara =)

Postat av: Alvinastri

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2008-10-14 @ 08:32:41
URL: http://www.online-diary.net/?w=alvinastri

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback