Påverkan och pepp

Det här med påverkan är ju inte så svårt! jag har idag vart i Sollefteå för att snacka om alkoholpolitik och påverkan med UNF:are från Västernorrland, Norrbotten och Jämtland på en alkoholpolitisk kurs i Sollefteå. Det är peppande träffa våra grymma medlemmar, och det var skoj att träffa ett gäng UNF:are från vår nya förening i Kiruna!


Ännu mer pepp är det att de är så bra på att lyssna och ta till sig kunskap. Sen är det kul, för när jag får snacka om grunden till vår ideologi och ställningstagande, och om hur lätt det är att påverka, så påminner jag mig själv om att vi kan göra sjukt mkt med små medel, och ännu mer med alla de tillgångar, kontakter och resurser vi har!


Kommentarer
Postat av: Pontus

Sjukt bra att du var här, jag tycker verkligen att ditt pass var jättebra! (även om jag vet att du hade velat ha mer tid ;))

2007-12-10 @ 06:55:58
Postat av: Jonas

Har du ens druckit själv? Jävla gnäll om nykterhet, ta dig en pilsner för fan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback