Jag mötte Lassie..

Mitt sista uppdrag den här veckan innan jag tog helg var att träffa två folkhögskoleelever från Värmdö och bli intervjuad för ett projektarbete om ungdomsorganisationer och engagemang.

Efter en stunds snack och diskussion om UNF, nykterhet och ungas engagemang börjar vi prata kampanjer. Då visar det sig att en av tjejerna som intervjuar mig har en bror som blev fotad inför vår fantastiska kampanj "Sup dig snygg" som vi hade på festivalturnén 2003(?).

Minn ni honom, killen på
den här affischen? (inte killen som står bredvid och ser skeptisk ut)

Kommentarer
Postat av: wagner

Känns som den svagaste Lassie-historien hittills... Bättre kan du! kom igen! In i ringen igen!

Postat av: Peter Andersson

Hehe, ja, påtal om "Jag mötte Lassie" Så var jag ju uppe i Jokkmokk i helgen, där sprang jag på Alette Vestlys gamla släktingsvän. Och inte nog med det, Johannes var ihop med en kille som heter Per som gick i samma klass som Alette i grundskolan. Galet! Och sen, på Luleå flygplats missade vi bussen precis och då stod det 3 vilsna ungdomar som skulle in till stan och så frågade jag om de ville dela taxi, och så gjorde vi det, det visade sig att de kom från Gävle och känner Per Möller som sitter med i DEMI. Kulkul! =)

2007-02-05 @ 20:30:20
URL: http://zodiac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback