Varför kan jag aldrig sova?

Hur kommer det sig att jag verkar ha nån inbyggd spärr mot att sova länge på morgonen? Trots att jag höll mig vaken typ hela natten och kom i säng klockan 5 ,efter att ha sett ken konstig SVT-film om transvestiter från Öst-Berlin, så vaknade jag ändå pigg som en lärka strax efter 11.

Jag är lite avundsjuk på de som kan ligga och sova till två på dagen utan problem, men jag har inte ro i kroppen till det.

En enda gång i mitt liv kan jag minnas att jag sovit längre än till 12 på dagen, och det var efter att jag kom hem från mitt första stora UNF-arr, Världskongressen i Östersund 1998. Då sov jag konstant i nästan 24 timmar på vägen hem och väl hemma, men det var å andra sidan inte så konstigt efter att ha snittat 2h/natt i en hel vecka. Det kanske är en kongress som krävs? Skönt i såna fall att det snart är
sommar.

Kommentarer
Postat av: Towe

Tack för att du svarade. Jag visste inte att du varit inne på min.

Hoppas uppvisningen gick bra!

2007-02-24 @ 18:27:43
Postat av: Kenneth

Jag har samma problem. Vaknar alltid tidigt på lediga dagar oavsett hur mycket/lite jag sovit. Blir ofta väldigt irriterad men de tillfällen då jag utnyttjar de tidiga helgmornarna så blir det ofta mycket bra dagar. Imorgon ska jag med ett tidigt flyg men då kan man ge sig på att jag är jäkligt trött när jag ska masa mig upp.

Postat av: Phillipsolveig

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

2008-10-13 @ 12:19:01
URL: http://phillipsolveig.20six.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback