Keep it street

Första streetlektionen igår för terminen, numera är jag ju en såndär som dansar i fortsättningsgruppen. Jag var livrädd för det gänget förra våren när vi skulle ha uppvisning, och nu är jag en såndär som kommer skrämma livet ur nybörjarna på våruppvisningen. Jag får jobba hårt på att se snäll ut så de inte blir rädda.

Dansen flöt på riktigt bra igår trots lite nervositet med nytt folk, vikarierande lärare och ringrostighet i gruppen. Shit vilken konkurrens det är mellan alla brudar, de håller stenkoll på vem som sätter stegen snyggast och bäst. Då är det rätt skönt att vara ensam kille, även om jag hålls lite under uppsikt också.

Båda danserna vi körde igår satt faktiskt när vi körde sista gången innan vi gick hem, det är då det känns som varm bomull i magen hela vägen hem sen med Chris Brown pumpandes i öronen.

Kommentarer
Postat av: Linda

haha! ja, det var ju därför jag slutade. för att jag är tjej och för att vi alltid jämför oss. då är inte dans det det borde vara.

2007-02-01 @ 12:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback