Träningssemester

Semestern har inte bara varit slappande, läsande och filmtittande än så länge. Jag har hunnit med att köra fyra styrkepass på gymet den senaste veckan också, i ett försök att ta ifatt de träningstillfällen jag missat under kongressen och Almedalen.

Det har gått riktigt bra, och nu är det rätt tomt på gymet också, vilket är skönt. Dessutom har mina nya
träningshandskar gett mig lite av känslan av nystart. Det är viktigt med lite nya grejer och mentala omställningar för att hålla ångan uppe. Till hösten blir det en omläggning av träningsprogrammet, både för att kroppen inte ska vänja sig vid övningarna, men också för att ge lite nystart till hösten också.

Nåja, nu är väskan packad och bullarna tinade. Dags att dra hem till Motala för lite kroppsarbete och slappande i Varamon de kommande två veckorna.

Kommentarer
Postat av: Peter

Hehe, låter härligt! nu är jag i Norge och ska besöka massor av kultur i Oslo, även hinna med en Svensk fika med Sofia H. Ska bli kul! Till hösten ska jag också träna, jag ska ta bort min tjocka mage :) Vi ses! KAnske hinner vi umgås lite till hösten, det vore kul, jag har saknat det lite grand, det har ju bara varit i officiella sammanhang som vi umgåtts de senaste två åren, typ. Kram!

Postat av: Olafoda

Very well done site! Please keep up the good work.

2010-04-15 @ 09:58:29
URL: http://olafoda.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback