Äntligen på resande fot igen!

Efter ett par veckor utan särskilt mycket flängande till andra håll i landet än Stockholm har det känts lite konstigt. Jag har mest vart på kansliet och massa möten runt om i Stockholm, och inte rest nån annanstans än hem till Östergötland. Men nu känns det mer som vanligt igen, ikväll drar jag till Göteborg med kvällståget efter en hel dag med intervjuer till tjänsten som informationssekreterare på kansliet.

I Göteborg ska jag hänga på en nordisk alkoholpolitisk kurs på
Wendelsberg, snacka ihop mig med Sofia om kongressen och bolla lite förhandlingar med Hanna. Sen ska jag hem imorrn igen med sista tåget från Göteborg är planen.

Tur att jag laddade igår med ett schysst restaurangbesök med Mi. God mat och mysigt småprat ett par timmar på Tzatsiki, utan mobiltelefoner eller andra störningsmoment. Det var precis vad som behövdes för att ge mig en energiboost som räcker över kongressen! Snart är det dags, jag är pepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback