Bloggstiltje

Det är lite bloggstiltje just nu. lite mycket att göra och lite mör många olika saker jag skulle kunna skriva om gör att det inte blir nåt skrivet alls.

Det märks att det börjar närma sig kongress. Jag har inta så mycket koll, men känner mig lugn ändå. Så hade det inte varit för två år sen, det känns bra att jag kan släppa saker och lita på att andra bra människor runt mig syr ihop saker och ting på ett bra sätt!

Jag har också insett att det (om jag blir omvald såklart) kommer en UNF-tid efter kongressen också. Häromveckan gjorde vi en höstplanering och Salam och jag har börjat jobba för fullt med att sy ihop en arbetsvecka för den nya styrelsen. Den här veckan har jag haft höstmöten med både Lisa som kommer tillbaka från sin mammaledighet och Nina som blir vår nya drogpolitiska sekreterare. Det känns himla bra inför hösten, och jag tror att det kommer att bli riktigt grymt! Extra kul ska det bli att jobba med Nina igen, som är grym på alla saker jag är dålig på när det gäller vårt drogpolitiska arbete. Det kommer bli en sjujäkla höst!

Kommentarer
Postat av: Alvinamy

Very nice site. Will sure visit again.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback