Kongresskänslan är äntligen här!

Jag var på planeringsdag med kansliet hela dagen ute på Jens föräldrars kolonilott. Schysst käk, jordgubbar och årets första dopp var några av ingredienserna som gjorde dagen riktigt lyckad!

image143
Dagens lunchbord i skuggan av ett träd

Sen fick jag massa bra input i lite frågor, och gjorde en översiktskoll på hösten som kändes bra. Men det som satte igång kongressnerverna var genomgången av kongressprogrammet och alla arbetsuppgifter undr kongresssen. Det var nog då jag började fatta att det snart är kongress! Det känns ruggigt bra, men lite läskigt när man inte har kontroll eller koll på allt. Men magkänslan säger mig att kongressen kommer bli riktigt, riktigt bra!

22 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback