Valberedningens förslag klart

Nu har äntligen valberedningen släppt sitt förslag till ny styrelse.

Det känns spännande att kandidera för omval, och jag är faktiskt jäkligt peppad på att få förverkliga idéer och visioner och driva för att hela UNF ska genomföra den arbetsplan som jag nu fått vara med och processa fram! Framförallt så ska vi jobba häcken av oss för att vi ska vara 10 000 fram till nästa kongress om jag får bestämma!

En sak jag noterar nära jag läser förslaget är att jag nu tillsammans med Salam är äldst på valberedningens förslag. Jag kommer ihåg när jag blev inröstad i FS från en spränglista i Jönköping, då var jag tillsammans med Sofia näst yngst, det var bara Wickan som slog oss.

Mycket har ändrat sig sen dess kan man lugnt säga, och ännu mer har hänt. Nu är det bara hålla tummarna för att kongressen vill ha en gammal grånad man i två år till.. =P

Kommentarer
Postat av: anna kerstin

yes. min sitt-kvar-kampanj funkade. tack. tack!

2007-06-07 @ 22:44:36
Postat av: Eivind

Gratulerer med nominasjonen! Hvis det går som det bør, blir vi forbundsleder-kolleger fra sommeren av... :) Vi må ta et felles Juvente-UNF-møte til høsten isåfall. Gleder meg allerede :)

Postat av: David

Har ni gjort lokala pressmeddelanden på förslaget?

2007-06-08 @ 09:52:18
Postat av: anna karin

kom inte riktigt ihåg vad jag lovade om du skulle kandedera igen.... men det är klart jag håller vad jag lovat....

2007-06-08 @ 16:57:16
URL: http://britt.blogg.se
Postat av: Ravvy

Inte bara Wickan, men nästan... ;)

2007-06-09 @ 22:50:32
Postat av: Robert

Nej just ja, ni var ju ännu fler som var yngre. När får jag vara yngst egentligen? =P

2007-06-11 @ 10:00:12
Postat av: ak

det är bara att kandidera till iogt....

2007-06-11 @ 11:30:21
URL: http://britt.blogg.se
Postat av: Vegardelle

Really useful website. Hope you succeed in keeping out the spammers.

2010-04-06 @ 07:46:44
URL: http://vegardelle.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback