Full fart framåt!

Livet rullar på i 150km/h just nu, och lite eller ingen tid ges till varken bloggande eller reflektion. Debattartiklar och riksdagsbesök varvas med förberedelser för FS-mötet, givande telefonsamtal och de vanliga mängderna med mail.

Trots (eller tack vare?) det här livstempot mår jag faktiskt riktigt bra just nu. Jag har under årets första två månader tränat mer och regelbundnare än under hela 2006. Dansen går också bättre och bättre, och är fortfarande min andningspaus i vardagsstressen.

Snön har gjort att jag börjat promenera till och från tåget, och under den kvarten har jag fått många guldstunder de senaste veckorna med schysst musik i lurarna, solen i ansiktet och utsikt över den gnistrande snön på domkyrkans tak.

Så fast det går i übertempo mår jag bra, och känner mig lugn i mig själv. Det är en skön känsla.

Kommentarer
Postat av: sanne

Det är så fint med snön på domkyrkan. Går förbi den varje dag till skolan.

2007-03-02 @ 16:45:08
Postat av: Amundkaia

Great site, keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback